Shopping fredag

Hej och välkommen säger jag till Fredagen!!
Idag hade vi bara 1 lektion i skolan, som var frisör. Vi fick göra vad vi ville med varandras hår, dockor eller ögonbryn och frans färg. Jag fick shamponering av hanna och en inpackning på det!! Sen fikade vi (fredagsfika) med pepparkakor och saft som Johanna (läraren) tog med till oss. Efter jag slutat klockan 11.30 så åkte jag och mamma till erikslunds shoppingcenter och åt mat på ikea, sedan ville jag shoppa för mitt stipendium (2000kr).
Jag köpte en del och jag tänkte visa allt jag köpte:)
 
 
"prickig" tröja från KappAhl för 249kr (min tröja till julafton)
 
 
tunika från KappAhl för 399kr
 
 
stickad tröja från Veromoda för 130kr
 
 
jättesöt topp från Veromoda för 330kr 
 
 
stickad tröja från Veromoda för 150kr
 
 
Marinblå topp från Gina tricot för 199kr
 
 
Tröja från Bondelid (lager 157) 200kr (ordenariepris 499kr)
 
3 par trosor från Gina tricot för 129kr 
 
IPhoneladdare: 50kr , torrshampo 40kr och en chokladkalender för 10kr från Dollarstore
 
Det var allt jag köpte och jag är helnöjd med min lilla ranson av kläder och grejer:)!! 
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra men antingen hittar jag väll på något eller så ligger jag hemma och kökar godis och kollar på film eller någon Serie.
 
Ha en trevlig helg!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Amanda Eriksson säger:

Hej! Vad fin & underbar blog du har måste jag säga!

Jag har precis påbörjat en träningsblogg där jag ska gå mot kroppen jag länge velat ha! Kanske inspireras du och vill ta del av tips och så? Vore jättekul om du kunde kika in på den och även min vardagliga blogg! God Jul & Gott nytt år, kram! :)

Träningsbloggen = http://www.nattstad.se/amsveriksson

2013-12-23 | 14:16:49
Bloggadress: http://nattstad.se/amandaveriksson

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback