Plattång tips!

Hej!
Jag tänkte nu slänga in ett tips till er som funderar över att köpa en ny plattång!
Jag använder denna:
 
Från GA.MA, den kostar 999kr att köpa. Den finns lite överallt som tillexempel på Lyko och bangerhead som det  nu är en kampanj på, som man kan köpa denna plattång för endast 449kr!!
Detta är väligt billigt, så passa på, du kommer direkt till plattången om du klickar på lyko och bangerhead länkarna här över.
Men denna plattång är superbra och fungerar till både platt och lockigt resultalt.
 
Sedan har vi denna Steampood från Loreal professional, den har jag inte själv hemma, men jag har provat den i skolan eftersom vi har den där och jag totalt ÄLSKAR den!! 
Den kostar 1999kr och finns att köpa här: Bellbox.
Den funkar som så att den går på vattenånga och därför sliter den inte alls lika mycket som en vanlig plattång vilket jag älskar med den.  Den är enkel att använda, det är bara att fylla den lilla saker som ligger bredvid på bilden här över och sen sätta på plattången och nästan direkt kan man börja använda den. 
Denna är perfekt till er med jättelockigt, slitet och frissigt hår. Man får glans som man inte trodde det gick att få med en plattång av denna! Funkar också jättebra som locktång!
PROVA PROVA PROVA!!
Ni kommer INTE bli besvika.
Kommentarer
Maja Johansson säger:

Hej jag är har nyss börjat följt din blogg underbar om du skulle kunna göra en presentation i ett inlägg för oss "nya" läsare för att vi ska "lära känna dig bättre". Där du berättar lite om dig själv, dina vänner, dina bästa vänner, din familj, dina närmast, dina intressen, va du gör helst när du är ledig eller något liknade ?:)

Kram Maja :)

2013-11-06 | 22:46:03
Ola Elmassry säger:

fin bloggg ! :) ville fråga dig hur länkar man såhära på bloggen som du gjorde på (Lyko) ?

2013-11-12 | 19:48:11
Bloggadress: http://olaelmassry.com/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback