Mina tankar om tatueringar

 
 
 
Jag tycker att tatueringar har gått lite till överdrift, både på killar och tjejer. Jag kan tycka att det är snyggt att ha bara någon liten här och där som betyder något. Skulle aldrig själv tatuera något som inte alls betydde något.. Jag har inte bestämt mig ifal jag vill ha någon tatuering, men det jag lutar mot är typ ett litet hjärta som står för just alla mina hjärtan i min omgivning som jag älskar. Det vill jag ha på handleden isåfall. Sen kanske mina barns namn om jag får några.
Men mina tankar om sleeve tatueringar, alltså såna som täcker hela armarna tycker jag inte alls är snyggt eller sexigt. Det ser bara smutsigt ut.. Och ännu fulare på tjejer.
På killar kan det vara lite snyggare att ha några flera tatueringar OM man har snygg kropp.
Men jag tycker ändå att man ska kunna se kroppen och inte bara en massa fula "teckningar" som är inristat på kroppen..
Kan dock erkänna att killen uppe till vänster va snygg i sina tatueringar, hihi:) 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Gissa säger:

Stopp !

Du kan ju inte härma mig här nu med ett hjärta på handleden ! Stopp stopp och återigen stopp, kom på något eget !

Okej att du ritar med penna men INTE TATUERAR IN DE !

Svar: Josefin, josefin.. det var faktiskt min ide´.. först.puss puss
Sandra ullvin

2013-11-03 | 21:24:51

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback