Första praktikdagen - avklarad

Hej!
Nu har första dagen på praktiken gått och jag jobbade från halv 10 till 18.00. Hlet otroligt va jag är trött och har ont i mina ben och fötter efter en dag i salongen.. Stå, stå och ännu mera stå. Eller gå, stå, gå, stå typ.. HAHA..
Jag fick hjälpa till med det som behövdes och tvätta handdukar och kappor, samt vika och lägga tilbaka i högarna vid shamponeringen. Jag fick även sopa hår och kasta sopor mm. Men det var helt okej faktikst, även fast det kanske inte är det roligaste man kan göra..Men det är ju en del inom frisöryrket det med. 
 
kass outfit bild, men den får duga.
 
Idag hade jag på mig:
tröja/blus - Bondelid (lager 157)
svarta Jeans - lager 157
bälte - New Yorker 
 
 
hoppas ni haft en bra måndag 
Kommentarer
HAIDISBLOG - säger:

så härlig blogg du har!

Svar: tack så jätte mycket vännen!
Sandra ullvin

2013-11-19 | 11:22:23
Bloggadress: http://www.haidisblog.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback