Dagens Sandra och folieslingor

   
                            
Dagens Sandra består av:
Jeans: lager 157
Tröja/blus: Bondelid 
skärp: new yorker 
 
 
Hej vänner!
Idag är det Tisdag och vi gjorde folieslingor i skolan, det gick jättebra faktiskt för att vara 3:dje gången. Jag är väldigt nöjd med min stil som jag gör på, som ni kanske inte vet så finns det sååå himla många sätt att göra allt på inom frisör yrket på och alla gör olika. Jag tror faktikst att jag hittat mitt sätt på folieslingor nu!!
Vi kommer att köra folieslingor varje tisdag nu framöver ända tills det är jullov och sen efter lovet så kommer vi att ha ett prov på det fast då kommer vi att använda riktig blekning. Taggad som f*n är jag!!!!   
                                        Bakifrån                                                             Från sidan
 
Nu ska jag snart käka lite och sedan blir det att träna lite inför engelska provet som är nästa vecka, så jag måste lära mig alla (ca. 80st ) glosor.. Men vad gör man inte för ett bra betyg?:=)
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback