Värmeskydds tips

 
 
Jag köpte detta värmeskydd från Kevin Murphy i helgen och jag älskar det redan!
De egenskaper den har är:
  • Omedelbart och maximalt värmeskydd
  • Kan användas tillsammans med alla KEVIN.MURPHY styling produkter.
  • Innehåller exklusivt x-hp komplex som ger värmeskydd upp till 220 °C.
  • Arnica extrakt med läkande egenskap.
  • Appliceras på fuktigt eller torrt hår.
Det som jag gillar bäst med denna produkt är att den har läkande egenskap och bygger upp slitet hår. Har du vita prickar på slutet av hårstrået som håller på att delar sig så bygger denna spray upp dessa så att det lagas isället för att slitas mera!
 
Finns att köpa HÄR!!
Kommentarer
Elsa säger:

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

Svar: tack:)
Sandra ullvin

2013-12-21 | 11:57:45
Bloggadress: http://elsamohras.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback