"UGG" Från Kim Kay

 
           
 
Igår var jag och mina vänner på erikslund och kollade lite vad som fanns, vi hann inte så mycket för vi skulle egentlogen bara dit för att handla och äta på ikea. När vi skulle gå till bussen så såg jag dessa KIM KAY "UGG"s  som jag och mamma egentligen skulle åka och köpa denna helg till mig. Dom kosatde 950:- och de skulle vi betala då. Men nu ser jag dom när jag går förbi och då står det att det är halva priset på dom:O Jag slog till direkt som ni kankse förstår!! 475:- fick jag ge för dessa snyggingar!!
Dom är köpta på Ryns skor.
 
 
 
Kommentarer
Mikaela säger:

Har du behandlat dina med något? Jag köpte dom igår på ryns för 950. Tänkte så jag inte förstör mina fina skor!

Svar: yes box :) jag inpregnerade dom första dagen jag köpte dom och dom har hållt och varit superfina hela förra vintern och är fortfarande :D
Sandra ullvin

2014-12-18 | 15:42:55

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback