Tävling - Vinn ett svart Iphone 5 skal

 
 
Nu tänkte jag dra igång en tävling där man kan vinna ett SVART plånboks skal till en Iphone 5 med smart kortförvaring. 
Det är ett likadant skal som på bild nummer 1 och bilderna är taga från google bara för exempel då skalet någon av er vinner ligger i ett paket och är därför svårt att fota..
 
 
-Tävlingsregler-
Kommentera med din mail-adress och Motivera varför just DU ska vinna!
 
FÖR STÖRRE CHANS ATT VINNA:
1. lägg upp tävlingen på din blogg, facebook, twitter eller instagram och länka till tävlingen.
Ha med länken till det inlägget där du la ut det i kommentaren så jag kan se det!
 
 
Tävlingen avslutas den 1 Januari 2014
Lycka till 
 
 VINNAREN ÄR : Kajsa!!
Kommentarer
alva thelin säger:

[email protected]

För jag är bästaste kusinen och för att jag nyss fick en iphone 5s :D

2013-12-25 | 11:23:21
Josefin säger:

Hej! kolla gärna min blogg <3 skulle va jätte kul :)

2013-12-25 | 19:52:44
Bloggadress: http://nattstad.se/josefinlindberg
Sandra säger:

[email protected]

För att ja nyss fått en Iphone 5s, och ja skulle inte tacka nej till ett till skal. Jag har enbart ett skal för tillfället.. alltid kul med lite variation. ++ din blogg är super bra o fin! :)

2013-12-25 | 20:06:22
Bloggadress: http://www.nattstad.se/LoveLifee
Emelie säger:

Om jag hade en iPhone 5 så skulle jag vara med och tävla haha ;)

2013-12-26 | 12:50:18
Bloggadress: http://nattstad.se/erikssonsmode
Kajsa säger:

Jag skulle vilja vinna den så att jag dels kan ha koll på kort utanför plånboken då man tex. Bara vill ha med sig busskortet och sen så skulle det vara ett perfekt skydd till min mobil, jag vill helt enkelt ha det för att jag kommer att ha användning och kommer att använda den. Och sen har pappa en iPhone 5 också men han har inte hittat något skal som passar honom.

2013-12-27 | 16:18:16
Anonym säger:

Jag är sjukt sugen på ett nytt skal, men är så lat att dra mig upp och köpa ett nytt! Skulle vara väldigt kul att vinna med tanke på att jag nästan aldrig har den turen :)

I min blogg har jag gjort ett inlägg om tävlingen. In och kika!

2013-12-27 | 16:22:50
Bloggadress: http://nattstad.se/eelmiis
Wera Emdén säger:

Hej igen! Jag såg vad du skrev på mitt senaste inlägg, blir såå glad av sånt❤️ Iaf lets do this

Jag och iPhone skal är liksom ett måste, men det tycker inte mina föräldrars bankkonton såå då blir att vinna ett ganska bra. Jag spräckte nyss min iPhone5 så ett snygt, praktiskt skyddslack skulle få min iPhone att gråta glädjetårar. Så det skalet skulle pryda ett extra inlägg på the new "weras.se" så ja, håll ögonen öppna. Kram kram😘😘

2013-12-30 | 11:27:52
Bloggadress: http://nattstad.se/weraemden
Wera Emdén säger:

Hej igen! Jag såg vad du skrev på mitt senaste inlägg, blir såå glad av sånt❤️ Iaf lets do this

Jag och iPhone skal är liksom ett måste, men det tycker inte mina föräldrars bankkonton såå då blir att vinna ett ganska bra. Jag spräckte nyss min iPhone5 så ett snygt, praktiskt skyddslack skulle få min iPhone att gråta glädjetårar. Så det skalet skulle pryda ett extra inlägg på the new "weras.se" så ja, håll ögonen öppna. Kram kram😘😘

2013-12-30 | 12:30:56
Bloggadress: http://nattstad.se/weraemden
Nelly Palm säger:

Jag spenderade alla pengarna på min nya iphone 5 så jag inte hade råd med att köpa ett skal haha :/ därför vore det ju bra att vinna ett! Som dessutom har förvaring för ort och var riktigt snyggt! :)

2013-12-31 | 18:22:00
Bloggadress: http://nellypalm.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback