Mitt hår innan slingning! (nu)

 
Hej vänner
Såhär ser jag ut i huvet nu, tog bilderna alldeles nyss faktiskt. Jag ska ju åka och slinga och klippa liiite idag klockan 13.15. Slutresultatet vill jag ska vara blondt och jag tar steg för steg kan man väll säga. just nu tycker jag inte det ser blondt ut.. eller i vissa speglar och rum ser de blondt ut, men på denna bild ser de nästan koppringt ut..
Men iallafall så ska jag slinga mitt hår blondt igen och nu vill jag ljusa upp det ännu ett snäpp från förra gången!
Så vi får se hur det går. Jag slänger in bild sen, vi får se om det blir imorgon eller ikväll, det kanske blir för mörkt för att ta bilder..
 
Kommentarer
MATILDA säger:

snyggt!

2013-12-04 | 12:04:18
Bloggadress: http://matildays.forme.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback