Schema och att prata inför andra♡

Hej mina vänner!

Idag i skolan fick vi se vårat schema som vi kommer att ha hela detta första år (iallafall tror jag det), jag tyckte det såg jättebra ut! Tiderna var helt perfekta så jag blev jättenöjd. Vi kommer att ha ett frisörpass varje dag som är ungefär 2h långa, Vi börjar runt 08.30-09.00 och slutar runt 13.30-14.10. Förutom en dag som vi går till 16.10.. 
 
Idag skulle vi även ha gått stadsvandring, men vi skippade det och gjorde en "lek" istället med hela klassen. Det var att man skulle sitta på två långa rader så man hade en person mittemot sig själv och sen i 1 minut skulle man berätta om sig själv för den andra så mycket som man kom på, sedan flyttade ena ett hack och gjorde samma sak fast till en annan. Jag har aldrig tyckt om att prata inför folk, men detta var inte alls så farligt som jag hade trott.. Det gick ju bra!
 
 
När jag kom hem, vid lunch gick jag ut och plockade lite hallon i skogen precis vid vårat hus och hällde lite youghurt i en skål och sedan i med hallonen, supergott var det
 
 
På torsdag har vi våran första frisörlektion så då kan jag passa på att lägga in det första Hår/hårvård inlägget på bloggen också, vad säger ni om det?:-)
 
Kram Sandra
 
Kommentarer
sofia säger:

fin blogg

Svar: Tack!
Sandra ullvin

2013-08-23 | 15:37:28
Bloggadress: http://www.nattstad.se/missFia
Madeleinliljekvist från nattstad säger:

Super fin blogg du har! Jätte bra tips, fortsätt som du gör!:)

Svar: tack:)
Sandra ullvin

2013-08-24 | 10:08:58
Bloggadress: http://nattstad.se/madeleinliljekvist

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback