Lite nytt till mig ♡

Hej på er!
 
Idag hade min förskylning brytit ut rejält när jag klev upp i morse.. Hade inte lika ont i halsen som igår dock, men min röst var desto värre.. Jag är snorig som jag vet inte vad och pratar som en hes kråka.. Jag är dessutom öm runt hela Halsen och nacken, Har ont i huvudet till och från och känner mig allmänt hängig helt enkelt. Men till skolan gick jag ju ändå, stark som en jätte med en Ipren i kroppen. Så jag mådde bra hela dagen (förutom förkylningen), tills att vi skulle åka hem ungefär.. Då kändes det verkligen att Iprenen höll på att gå ur kroppen, blev helt tung i kroppen, ont runt halsen och nacken igen, ja ni vet ju själva hur man mår med en rejäl förkylning.. Usch säger jag bara. 
 
När jag kom hem så gick jag raka vägen till medicinskåpet i köket och tog en Ipren igen, sen efter ca. 30 min så mådde jag bra igen. Så jag följde med mamma och patrik (min storebror) till erikslund (köpcenter) för att kolla lite.
Jag hittade faktiskt 2 grejer även fast jag var där igår med.. 
En hel outfit med andra ord:)
Min mamma tog bilden så den är lite suddig..
 
Jag köpte då alltså en tröja med märket Bondelid och ett par vanliga jeans som satt som en smäck!
Imorgon börjar jag skolan så sent som 11.40 ch slutar 2 timmar därefter. Det kommer jag att göra hela ettan, så onsdagar ser vi fram emot!!
Vi har bara frisör (praktsika delen) på onasdagar också, så dessa dagar är top nodge för mig, I love it!
Imorgon ska vi få jobba på dockorna i salongen, tror vi skulle få göra en inpackning på dockorna också:)
 
Hoppas ni haft en bra Tisdag!
Kram Sandra
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback